Doplňky k budoucímu albu

07.09.2012 09:11

1. APLIKÁCIA ARTPOP bude dostupná k práci na počítačoch (napríklad vaše laptopy) navyše aj k iPadom, tabletom, smartphonom, Androidom, (kompatibilný s čo najväčším počtom formátov, na ktorých môže táto technológia v súčasnosti fungovať) ak máte notebook, tak to úplne s

tačí aby ste ju mohli využiť, takže sa nerozčuľujte! Čakala som, že to poviete :) Nikto nebude o nič špeciálneho oklamaný. Nič nie je odlišného okrem toho, že vám dávam viac vecí na hranie a na pobavenie.

2. Nebude to drahšie, než album. Zistila som, že digitálna hudba je predražená (nemá rovnakú hodnotu ako fyzická kópia) a je to spôsob, ako vám ponúknuť viac.

3. Pokiaľ viem, tak Bjork (ktorá bola vždy na špici) bola prvým umelcom, ktorý svoju hudbu uvoľnil týmto spôsobom. Existujú aj ďalšie medzinárodné, Underground hudobníci a obchodníci, ktorí využívajú APLIKÁCIU, aby predali nejaké produkty. Použitie APLIKÁCIE k predaju hudby je podľa môjho názoru budúcnosť hudby. V žiadnom prípade si nepripisuje vynájdenie APLIKÁCIA, alebo netvrdím, že som prvým umelcom, ktorý distribuuje hudbu týmto spôsobom. APP je "CANVAS" médium. Ako je MPS médiom digitálnej hudby, s výnimkou toho, že môžem pripojiť celý rad čiastkových médií cez APP a vytvoriť pre vás vizuálne / interaktívny svet. Tento svet je organicky postavený HAUS OF GAGA a bude úplne jedinečným a odlišným zážitkom narozdiel od iných predajov hudby založených na APP, pretože to bolo inšpirované nami a novým zvukom mojej hudby. Avšak dúfam * ak dá Boh *, že hudba z ARTPOP bude mať úspech a popožene ostatné umelca k používaniu APLIKÁCIE a pomôže im dostať sa ďalej do stratosféry hudobného priemyslu. Som z toho nadšená, že toho môžem byť súčasťou. Ale nakoniec, aplikácia je nanič, keď nie je hudba dobrá, nemyslíte?

3. Moja všeobecná vízia pre ARTPOP nebude výhradne o APLIKÁCIU. Je to len jeden element. THE ARTPOP PROJECT výrazne presahuje APLIKÁCIU av budúcnosti môžete čakať viac prekvapenia, ktoré sa netýkajú APP, možno som to to Neujasnilo. Ospravedlňujem sa!!

4. Viem, ako ste všetci ochraňujúci a milujúci, najmä po minulom roku. Rešpektujem vás a milujem vás za to, že ma chránite. Myslím, že som nikdy neurobila osobné žiadosti, ale tu je ...

Skúste uvoľniť negativitu z minulého roka a otvorte svoje srdcia a myseľ k voľnejším myšlienkam a šťastnému roku. ARTPOP je o MOŽNOSTIACH. Snažte sa nestresovať a nevkladať energiu do strachu, že budem znovu napadnutá. Vždy budem pre vás bojovníčkou a očakávajte, že budem v súlade s ohňom po ďalších 30 rokov. (Vždy som očakávala / chcela byť týmto druhom polarizačný postavy), ale chcem, aby ste si užili tento zážitok, nedovoľte strachu z médií, aby vás priviedol k šialenstvu a kradol vám radosť z toho, čo má prísť. Prosím, verte mi. Tento rok som veľmi dospela. Poďme to dohovoriť spoločne. Nesklamem vás.

love you cookie monsters,
LG ¨

OH A zabudla som na VAŠU ĎALŠIU OTÁZKU
nemám dohodu s Apple, poznámka o iPade bola vtip! Hoci, zmluva s Apple by mohla byť vzrušujúca! možnosti

—————

Zpět